Är det inte konstigt....

Snälla

Tolka inte andra människors handlande utifrån dig själv. Alla tänker och känner väldigt olika, och oftast har man ett helt annat motiv till varför man agerar som man gör än vad omgivningen tror.

Jag kan ju bara tala för mig själv, men det finns ingen som vet precis hur jag ser ut på insidan och hur jag fungerar, ingen som jag berättat om alla rädslor för, ingen som vet allt jag har varit med om och vad jag helst vill glömma och radera.

Ovanstående gäller inte bara mig, utan ALLA människor.
Därför skall ingen ta sig rätten att BESTÄMMA sig för vad någon menade utifrån gärningar och uttalanden.  

Försök förstå istället genom att våga fråga, och prova att se saker ur en annan synvinkel. Kommer nog att gå mycket bättre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0